متحدان حیوانات نجات 26 احتکار سگ

متحدان حیوانات است که به دنبال کمک اضافی از مردم برای مراقبت و پیدا کردن خانه برای 26 basenji سگ نجات از احتک

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

متحدان حیوانات است که به دنبال کمک اضافی از مردم برای مراقبت و پیدا کردن خانه برای 26 basenji سگ نجات از احتکار وضعیت در سنت لوئیس کانتی.

سگ ها زندگی می کردند در چهارم و کمی انسانی تماس بگیرید. آنها در خانه-آموزش دسته سه تایی و یا آموزش دیده و به نظر می رسد هیچ کس در خانه زندگی می کنند گفت: سارا Bezenar تصویب رهبر تیم.

سگ خواهد بود spayed و عقیم و برخی نیاز به درمان های دندانپزشکی و جراحی فتق. هزینه برآورد شده برای مراقبت های پزشکی و مواد غذایی و واکسن است $350-1500$در هر سگ, بنابراین روز دوشنبه, غیر انتفاعی راه اندازی یک GoFundMe جمع آوری کمک امید به منظور بالا بردن $10,000. سه شنبه شب آن را مطرح کرده بود $1,700.

حیوانات متحدان دریافت تماس در مورد این سگ در آوریل 24. پناهگاه حیوانات برگرفته سگ از خانه, تمیز و آنها را و آنها را در خود آشیانه به عنوان کادر پزشکی تعیین نیازهای مراقبت.

سگ در محدوده سنی 5 سال به حدود 10 سال است. Basenjis در حال کوچک تا متوسط نژاد در نظر گرفته شده بسیار هوشمند هستند و بدنام فرار هنرمندان Bezenar گفت.

اکثر سگ ها در حال حاضر به تصویب رسید; 14 در حال صحبت است. Bezenar گفت: نزدیک ترین احتکار مورد او شنیده بود که 41 chihuahuas بودند نجات از یک دره طلایی, مینه سوتا, صفحه اصلی.

در زمان متحدان حیوانات در زمان در basenjis پناهگاه تا به حال تنها یک سگ برای تصویب به طوری که تغییر در پناهگاه کارکنان و منابع پزشکی کاملا ناگهانی.

پول مطرح شده را به طور خاص پوشش برای مراقبت از سگ خواهد شد که کمک بزرگی به متحدان حیوانات به عنوان آنها مجبور به انصراف از دو تا از بزرگترین جمع آوری اعانه در این سال با توجه به COVID-19 توسعه افسر میشل کارتر گفت: از طریق ایمیل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن