Amazing Grace شیرینی و کافه برای بازگشایی به عنوان فروشگاه مواد غذایی

همراه با عملیات جدید نیز همراه گسترش به عمده فروشی نان در بازار است. چالش های مربوط به COVID-19 همه گیر باعث ت

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

همراه با عملیات جدید نیز همراه گسترش به عمده فروشی نان در بازار است. چالش های مربوط به COVID-19 همه گیر باعث تغییرات برای کافی نت در 394 S. Lake Ave. در دویت–Seitz بازار ساختمان.

این کافه که در سال 1995 افتتاح شد نمی رفتن دور به طور کامل. Amazing Grace هنوز هم فضا برای حدود 20-30 نشسته و شام. به دلیل COVID-19 این باز خواهد شد تا به تدریج و در ابتدا ارائه takeout و پاسیو ناهار خوری. آنها هنوز هم برخی از اقلام صبحانه — کسانی که سفر خوبی در دسترس برای وانت و همچنین شراب و آبجو و نوشیدنی های قهوه, گفت: صاحب کانر رایلی.

"این قراره نگاه واقعا سرد است و هنوز هم شیم ... واقعا گرم دعوت نوع احساس راحت واسوده," او گفت:.

کسب و کار تبدیل حدود سه چهارم از فضای ناهار خوری به فروشگاه مواد غذایی. رایلی حذف کاشی کف و همچنین کانتر و میله که او در حال جایگزین شدن با فریزر و قفسه بندی.

فروشگاه فروش غذاهای محلی مانند تخم مرغ و لبنیات و تولید بیشتر و همچنین ضرورت روزمره مانند پوشک قابل استفاده مجدد کارد و چنگال و بیشتر رایلی گفت.

با دیگر فروشگاه های مواد غذایی در منطقه جدید ذخیره خواهد شد پر کردن یک نیاز در محله رایلی گفت. پارک نقطه خلیج سمت بازار بسته در سال 2008. عدم نزدیکی کالا چیزی است که بین تجربه دست اول با. زمانی که او به دلوت به بیش از گریس شگفت انگیز از مادر خود را در سال 2016 او زندگی می کردند در کانال پارک با کودک خود. رایلی در بر داشت آن را دشوار است برای پیدا کردن پوشک و سایر ملزومات نزدیک دیده است و دیگران نیز مبارزه با آن مانند گردشگران که توقف گریس شگفت انگیز و از آنها بخواهید که در آن برای پیدا کردن این آیتم ها, او گفت:.

"هر کس معمولا می خواهد به نوعی از باقی ماندن در کانال پارک و سپس نگه داشتن رفتن در ساحل. (آنها) صرف هر دقیقه به عنوان نزدیک به آب به عنوان (آنها) می تواند" رایلی گفت.

کافه نیز مواجه چالش با این بیماری همه گیر. این بسته مارس 15 و رایلی متوجه شدم تنها راه برای زنده ماندن به آغوش تغییر دهید. "اگر ما در حفاری ما در ... ما میخوایم رفته بود," او گفت:.

Amazing Grace نیز زیر آن نانوایی موارد در تعداد زیادی از فروشگاه ها در منطقه است. آن را در حال حاضر ارائه می شود موارد به دلوت دو Whole Foods Co-ops است و قصد دارد به گسترش تا آنجا که شهرهای دوقلو. نانوایی موارد مانند آن, حبوبات, نان, خمیر ترش, پنیر پارمسان-گیاه خمیر ترش و عسل و گندم و نان همه در دسترس خواهد بود در قفسه های جدید رایلی گفت.

حرکت به عمده فروشی آمد از قدردانی خود را از نحوه خرده فروشان نمی ضایعات نانوایی موارد آنها خریداری شده است. "ما واقعا می خواهم که جنبه ای از آن را," او گفت:. آن را نیز آسان به و تحویل سفارشات ایستاده و شگفت انگیز گریس منجر بیکر تجربه کار با سفارشات بزرگتر.

در نهایت آنها امیدواریم که برای اضافه کردن مواد غذایی که می تواند مورد نیاز اگر وجود دارد یکی دیگر از افزایش در ویروس, او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب