هواپیمایی آگهی می خواهید به احساس امنیت, اما چنگ زدن به کیسه COVID سیاست می افزاید: تلاطم

نوجوان نشسته در کنار اسکات در کلاس کسب و کار نیست با پوشیدن ماسک. اسکات شگفت زده شد چرا که قبل از پرواز او موف

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

نوجوان نشسته در کنار اسکات در کلاس کسب و کار نیست با پوشیدن ماسک. اسکات شگفت زده شد چرا که قبل از پرواز او موفق به دریافت یک ایمیل از آمریکا یادآوری کرد ماسک مورد نیاز بود. او پرچم یک پرواز که به آرامی به یاد نوجوان صورت-پوشش قانون است. او هنوز هم کاهش یافته است به پوشیدن ماسک و پرواز گفته اسکات که چون او جزئی نوجوان معاف از نیاز.

اما مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل دولت است که تنها کودکان کمتر از 2 معاف هستند. همراه پرواز نیز ارائه نمی دهد به حرکت اسکات به یکی دیگر از صندلی.

اسکات 53 ساله آمریکایی آفریقایی مبتلا به آسم ناراحت شد. او گفت که او در یک گروه پرخطر برای COVID-19 و شوکه شده بود این تجربه. "من بسیار نگران گرفتن coronavirus" اسکات گفت: KHN. "من می خواهم به امن من نمی خواهم به مرگ و من می خواهم هواپیمایی برای جلوگیری از قرار دادن مردم در معرض خطر است."

جاش فرید an American Airlines سخنگوی تصریح کرد این سیاست ها در وب سایت این شرکت است اما به بحث در مورد اسکات وضعیت.

مشتریان دیگر تکرار اسکات تجربه در رسانه های اجتماعی گفتن قصه های ناهموار و متناقض و حتی نادرست COVID-19 اجرای سیاست های مختلف هواپیمایی' پرواز.

به عنوان مصرف کنندگان در نظر سفر دوباره آنها را کشف عمومی دستورالعمل های بهداشتی در محل برای پرواز اغلب کثیف گریخته از اقدامات احتیاطی که فاقد دندان برای محافظت از مسافران است. بیشتر اولویت در فروش بلیط. و تا کنون آژانس های فدرال شده اند میلی به ایجاد و اجرای خاص و استانداردهای ایمنی.

این چهل تکه ...

در هفته گذشته — حدود یک ماه پس از اسکات پرواز — آن را به طور گسترده ای گزارش شده است که آمریکا همراهی یک مسافر یک پرواز پس از او حاضر به پوشیدن یک ماسک و سپس ممنوع او را از آینده پروازهای آمریکا در حالی که ماسک قانون در محل باقی می ماند. این اولین حادثه شناخته شده و از پا تا اجراي خطوط هوایی' به روز شده COVID سیاست. آمریکا در حال حاضر می گوید که اگر یک مسافر است و نه معاف از پوشیدن یک ماسک صورت و حاضر به پوشیدن یکی از آنها ممکن است رد شبانه روزی و آینده سفر در آمریکا.

آن را نه تنها هواپیمایی به چنین عمل است. در اواسط ماه ژوئن شرکت های هواپیمایی برای امریکا گروه تجارت است که نشان دهنده عمده خطوط هوایی ایالات متحده اعلام کرد که اعضای آن خواهد بود "با شور و نشاط اجرای" چهره-پوشش سیاست های برقراری ارتباط قبل از پرواز و ساخت پردازنده اطلاعیه ها. این گروه گفت که این امر می تواند به هر هواپیمایی برای تعیین مناسب عواقب پوشیدن یک ماسک صورت.

"همه A4A [شرکت های هواپیمایی برای امریکا] حامل های اجرا شده رو پوشش مورد نیاز و تعیین مناسب عواقب برای مسافران که در بر داشت در noncompliance" گفت: این گروه سخنگوی کاترین Estep.

ایالات گفت: مسافران از دست بدهند سفر امتیازات با هواپیمایی برای یک دوره معینی از زمان است که "تعیین خواهد شد هنگامی که ما بررسی این حادثه است." دلتا گفت: عدم رعایت خواهد شد "خطر آینده پرواز امتیازات." باد از جنوب غرب گفت: آن را انکار شبانه روزی به هر مشتری با پوشیدن یک ماسک.

اعلام می آید بعد از عمده ترین خطوط هوایی ایالات متحده آغاز شده که نیاز به ماسک در هیئت مدیره پرواز در اوایل ممکن است. اما از آنجا که اعلام بسیاری از مصرف کنندگان مانند اسکات گزارش داد که سیاست نبود در حال اجرا.

اما دولت فدرال همچنان ادامه دارد و به ترک آن را به شرکت های هواپیمایی برای تنظیم خود را در مورد ماسک و دیگر سیاست هایی برای تقویت اعتماد مصرف کننده در مسافرت هوایی.

نگاهی اجتماعی فاصله سیاست. هر چند اکثر شرکت های هواپیمایی outline در وب سایت خود اقدامات برای کمک به مسافران حفظ فاصله اجتماعی جزئیات قابل توجهی متفاوت است.

هر دو شرکت هواپیمایی متحد و آمریکا متعهد نیست به مسدود کردن صندلی هر چند ایالات گفت: از آن خواهد شد "تنظیم پیشبرد انتخاب صندلی" و آمریکا گفت: ممکن است جابهجا کردن صندلی و یا حرکت مردم پس از پردازنده و دربندی اشغال در پرواز.

دلتا و غرب گفت: آنها با مسدود کردن وسط صندلی برای اطمینان از فضای بین مشتریان — فاصله حدود 20 اینچ. دلتا همچنین مسدود کردن برخی از پنجره ها و راهرو صندلی و JetBlue در حال انجام همین کار را برای میانه و راهرو صندلی با هر دو شرکت های هواپیمایی پایگاه این تصمیمات در اندازه هواپیما. استثنا معمولا مجاز برای خانواده هایی که می خواهید به نشستن با هم.

این وب سایت برای برخی از خطوط هوایی بودجه مانند مرز روح و Allegiant آیا ارائه چنین اجتماعی فاصله گرفتن جزئیات. Allegiant می گویند reseating ممکن است رخ دهد اگر ممکن است و آن را مانع مشتریان از رزرو صندلی میانه.

نیز وجود دارد که این مسائل از شبانه روزی و حتی نمایش های بهداشتی.

دلتا ایالات JetBlue و مرزی در حال سوار شدن مسافران از عقب به جلو به طوری که آنها لازم نیست که از نزدیک با تصویب یک دیگر. جنوب غربی است که شبانه روزی 10 نفر در یک زمان فقط از یک طرف شبانه روزی قطب. شرکت های هواپیمایی را نیز اصلاح مواد غذایی و آشامیدنی و خدمات.

و در تاریخ 1 ژوئن مرزی شد اولین بار در ایالات متحده هواپیمایی برای شروع غربالگری مسافران در صورت تب و قبل از سوار شدن. شرکت هواپیمایی گفت: هر مسافر با متوسط بیش از 100.4 درجه فارنهایت خواهد بود را تکذیب کرد شبانه روزی هر چند مشتریان بررسی می شود دوباره پس از یک "دوره استراحت" اگر زمان وجود دارد. از ماه آوریل مرزی نیز نیاز به مسافران زمانی که آنها در بررسی به منظور بررسی که آنها هیچ COVID علائم و نه هر کس دیگری در خانواده خود را. ایالات غرب و Allegiant در حال حاضر درخواست مسافران برای پر کردن پرسشنامه سلامت در چک.

دیگر هیچ هواپیمایی در حال غربالگری درجه حرارت هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش شده است در گفتگو با اداره امنیت حمل و نقل برای تست این ایده در انتخاب فرودگاه ها به عنوان بخشی از امنیت بررسي روند. اما معلوم نیست دقیقا چگونه این کار می کند. خواهد TSA دنبال یک مدل شبیه به Frontier ؟ خواهد شرکت های هواپیمایی مسئول rebooking هزینه برای مسافران تبدیل میشه ؟

"در این زمان تصمیم گیری ساخته شده در مورد سلامت غربالگری اقدامات در فرودگاه" TSA سخنگوی Lorie Dankers گفت: در یک ایمیل. و آژانس نیست مشتاق برای یک بحث عمومی است. "زود است برای بحث در مورد هر جنبه ای یا جزئیات چگونه این حتی می تواند رخ دهد" گفت: Dankers.

'شرکت های هواپیمایی می توانید انجام دهید هر آنچه که آنها می خواهند'

از ماه مارس صنعت هواپیمایی دچار ضرر و زیان قابل توجهی با سفر به تقریبا 90% به دلیل اقامت در خانه سفارشات و ترس از این بیماری همه گیر. اما به عنوان کسب و کار راه اندازی مجدد عملیات این ارسال سیگنال های روشن در مورد امید خود را برای چگونه سفر ادامه خواهد میان COVID-19 نگرانی ها: شرکت های هواپیمایی می خواهید راه گریز برای تنظیم و مدیریت خود با الزامات ایمنی در حالی که آنها به دست آوردن جای پا مالی خود را.

علاوه بر اعلام قوی تر ماسک صورت اجرای خطوط هوایی آمریکا نیز به تازگی راه اندازی یک کمپین آگاهی که "ویترین اقدامات پیشگیرانه خطوط هوایی ایالات متحده در حال اجرای به منظور افزایش بهداشت و ضد عفونی روش" گفت: Estep, در بیانیه ای. برخی از بار می افتد بر روی مشتریان و Estep گفت: این کمپین یادآوری خواهد "عمومی سفر از مراحل آنها می توانید برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19."

ملی هوا حامل انجمن که اعضای آن در حال کم هزینه خطوط هوایی مانند مرز روح و Allegiant طول می کشد یک خط سخت تر. آن را مخالف هر گونه مقررات فدرال برای به اجرا درآوردن ظرفیت محدودیت در هواپیما و یا جلوگیری از وسط صندلی و گفت: چنین اقداماتی می تواند باعث ورشکستگی و بالاتر هزینه بلیط. "چیزهایی که ممکن است کار را برای میراث حامل قرار می تواند کم هزینه حمل از کسب و کار" گفت: سخنگوی دن Stohr.

این دست روش رسم تردید پاسخ از طرفداران که می خواهند وزارت حمل و نقل اداره هوانوردی فدرال برای حفاظت از سلامت عمومی است.

"موقعیت نقطه است که شرکت های هواپیمایی می توانند هر چه می خواهند" گفت: Paul Hudson, رئیس جمهور FlyersRights.org یک مصرف کننده سازمان است. "FAA قرار است برای مقابله با, ایمنی, اما آنها گرفته اند این است که آنها نمی توانند تنظیم بهداشتی مگر اینکه آنها را به انجام این کار توسط نقطه در اتاق."

در واقع FAA مدیر استیو Dickson نوشت در مارس نامه ای به خط هوایی انجمن خلبانان بزرگترین خلبانان اتحادیه که FAA است "نه یک آژانس بهداشت عمومی."

و Dickson گفت: یک کمیته سنا هفته گذشته که CDC نه FAA است منجر آژانس اتهام نیاز به اقدامات احتیاطی در برابر گسترش coronavirus.

"ما فضایی است که ایمنی حمل و نقل هوایی و فضایی است که بهداشت عمومی" او گفت:.

او اضافه این که آژانس نظارت بر شرکت های هواپیمایی' داوطلبانه برنامه های ایمنی "را به مطمئن شوید که آنها به دنبال از طریق" و این که شرکت های هواپیمایی شده اند بهتر است در مورد اجرای.

اما برخی از دموکرات ها در کنگره در حال فشار دادن به صورت ، سناتور. ماریا Cantwell واشنگتن و رهبری کلید خانه کمیته ها به طور جداگانه در نامه های ارسالی در ماه مه به حمل و نقل وزیر ایلین چائو درخواست خود را به شماره مدرسه راهنمایی در مورد صندلی در پرواز و دیگر جنبه های مسافرت هوایی.

از آنجا که دولت فدرال ارائه شده قابل توجهی کمک مالی به صنعت هواپیمایی در مراقبت عمل برای کمک به زنده ماندن coronavirus دوران برخی استدلال می کنند دولت نیز باید مجموعه استانداردهای ایمنی.

"ما در حال گذراندن جایی بین $40 و 50 میلیارد دلار در انواع مختلف از کمک های مالی و یارانه به شرکت های هواپیمایی برای کمک به آنها آن را از طریق این قسمت و در عین حال دولت نمی خواهد به میزان promulgating یک حکومت را به هر کس و پوشیدن ماسک قرار می دهد که همه ما در معرض خطر گفت:" رابرت مان, حمل و نقل هوایی کشور خبر داد.

چگونه به امن در حال حاضر ؟

در حالی که این بحث همچنان در واشنگتن و خطوط هوایی فشار به سمت بهبود اقتصادی بسته به توانایی خود را برای به دست آوردن مشتریان و مسافران باید به یاد داشته باشید که قوانین برای محافظت در برابر COVID-19 در فضاهای عمومی اعمال می شود به هر منطقه از فرودگاه و هواپیما.

پوشیدن ماسک در تمام زمانها. قرار دادن 6 پا از فضای بین خود و دیگران است. لمس به عنوان سطوح چند که ممکن است. شستن دست های خود را اغلب و استفاده از ضد عفونی کننده دست. اگر شما در حال رفتن به نشستن در یک فضا در حالی که مانند در دروازه پاک کردن مناطق در اطراف شما.

و مهمتر از همه: به یاد داشته باشید که ملت در میان یک بیماری همه گیر. "آیا سفر از طریق هوا و یا به معنای دیگر اگر آن را لازم نیست" گفت: هنری وو مدیر اموری TravelWell مرکز و دستیار استاد در دانشگاه اموری دانشکده پزشکی. "این است که قطعا ممکن است برای دریافت COVID-19 در حالی که سفر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب