هوا رئیس tony addison: "تمام تلاش های برای حل و فصل وضعیت لاک مسالمت آمیز'

توسط: اکسپرس میز وب | حیدرآباد | به روز شده: ژوئن 20, 2020 10:12:59 am Air Chief Marshal R K S Tony

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | حیدرآباد | به روز شده: ژوئن 20, 2020 10:12:59 am
Hyderabad Air Force Academy, Hyderabad Combined Graduation Parade, Hyderabad Air Force Academy passing out parade, Hyderabad Air Force Academy Combined Graduation Parade, Hyderabad news, city news, Indian Express Air Chief Marshal R K S Tony Addison. (عکس)

"امنیت سناریو در منطقه ما ایجاب میکند که نیروهای مسلح ما باقی می ماند آماده و هوشیار. توسعه در لاک است یک عکس فوری از آنچه که ما نیاز به رسیدگی در کوتاه مدت متوجه" گفت: رئیس درجه کارکنان Air Chief Marshal RKS tony addison پس از بررسی عبور از رژه. دنبال هند-چین مرز اختلاف به روز رسانی های زنده

یک ترکیب رژه فارغ التحصیلی (CGP) برگزار شد در آکادمی نیروی هوایی (AFA) Dundigal حیدرآباد شنبه به مناسبت اتمام موفقیت آمیز قبل از راه اندازی آموزش پرواز دانشجویان از شاخه های مختلف نیروی هوایی هند.

"به رغم غیر قابل قبول چینی اقدام پس از موافقت نامه های رسیده در طول نظامی ایران و حاصل دست دادن زندگی تمام تلاش در حال تلاش برای اطمینان حاصل شود که وضعیت کنونی در لاک است که حل و فصل مسالمت آمیز است." وی افزود: "اما باید آن را بسیار روشن است که ما به خوبی آماده شده و مناسب اعزام به پاسخ به هر گونه احتمالی". او مطمئن ملت "ما مصمم به ارائه و هرگز اجازه دهید خود را فدای ما بریوز در Galwan رفتن بیهوده".

در طول CGP تابع او اعطا 'رئیس کمیسیون' به 123 فارغ التحصیلی کارآموزان از جمله 19 کادتها از شاخه های مختلف. این CGP نماد اوج آموزش دقیق و تحول یک دانشجوی دانشکده افسری به یک افسر جوان به شانه این کشور مسئولیت.

به عنوان خوانده شده | هیچ کس وارد خاک هند, اسیر هر نظامی ارسال: PM

این مراسم شامل ارائه بال ' و 'Brevets' به پرواز دانشجویان که با موفقیت به اتمام پرواز و ناوبری آموزش بود. یازده افسران هند نیروی دریایی و گارد ساحلی که تحت آموزش پرواز در آکادمی نیروی هوایی نیز ارائه شد بال ' با بررسی افسر. جایزه بال ' یا 'Brevets' نشان دهنده یک نقطه عطف مهم در هر نظامی هوانورد حرفه ای و اوج خواستار و با ارزش دوره های آموزشی.

این رژه فرمان توسط پرواز کادت ایستاده اولین بار در به طور کلی منظور از شایستگی اهدا شد 'شمشیر افتخار' به همراه 'رئیس جمهور پلاک" با بررسی افسر برای دستاوردهای خود را. بررسی افسر نیز ارائه شده رئیس جمهور پلاک به پرواز دانشکده افسری که ایستاده بود برای اولین بار در کل شایستگی در زمین وظیفه شاخه.

رژه خواهد شد و پس از پرواز گذشته توسط تشکل های پیلاتوس, Kiran شاهین Chetak هلیکوپتر و یک صفحه نمایش آکروباتیک توسط Surya Kiran Aerobatic Team (SKAT).

در نظر غالب Covid-19 وضعیت دانشجویان راه اندازی شد در حالی که در نظر گرفتن همه لازم است اقدامات احتیاطی. همچنین پدر و مادر و بستگان از عبور از دانشجویان قادر به حضور در این مراسم است. برای آنها رژه زنده پخش شد در Doordarshan و رسانه های اجتماعی دسته از نیروی هوایی هند. پس از راه اندازی به جای در نظر گرفتن یک استراحت دانشجویان خواهد بود به طور مستقیم در حال حرکت به واحد مربوطه خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن