پس از آتش می سوزد Otter Tail County, کلیسا, جامعه شروع می شود و روند بهبود

بتل کلیسای لوتری بسته میان گسترش COVID-19 شد مجموعه برای بازگشایی ظرف چند هفته آینده. یکی دیگر از آتش سوزی ناش

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

بتل کلیسای لوتری بسته میان گسترش COVID-19 شد مجموعه برای بازگشایی ظرف چند هفته آینده.

یکی دیگر از آتش سوزی ناشی از کلیسا به بالا رفتن در شعله های آتش چهار شنبه, ژوئن 6. آتش نشانان از نزدیک دالتون بر این باورند که ناشی از رعد و برق اعتصاب.

صبح روز بعد یک گرم و باد می وزد یکی از بقایای این کلیسا ایستاده در بالای تپه مشرف اعضای جامعه به عنوان آنها کشیده در پارکینگ عبادت خدمات.

تاد Hylden کلیسای کشیش نشده رهبری در بتل برای نزدیک به سه ماه اما از دست دادن این کلیسا یک شبه منجر به افزایش حمایت جامعه.

"این سخت است برای نگاه (در کلیسا) اما ما نیاز به جمع آوری می شود و هم به عنوان یک خانواده کلیسا گفت:" ملیسا Rocholl که رفتن به کلیسا برای بیش از 40 سال است.

Todd Hylden, the pastor of Bethel Lutheran Church in Battle Lake, Minn., gives a sermon to members of the community during a parking lot worship service outside the church Sunday, June 7. Tanner Robinson / WDAY

تاد Hylden کشیش از بتل کلیسای لوتری در نبرد دریاچه, Minn., به خطبه به اعضای جامعه در طول یک پارکینگ عبادت خدمات در خارج از کلیسا چهار شنبه, ژوئن 7. تنر رابینسون / WDAY

در طول خدمت و آهنگ شد آواز و کلمات تشویق شد گفت: در این خطبه به عنوان نسل از خانواده هایی که رفته ام به کلیسا برای سال آغاز شده و به لحاظ معنوی زخم التیام یابد.

"این جایی است که شما بزرگ شده, جایی شما آمد هر یکشنبه یک محل که در آن کودکان خود را بزرگ شده در همان محل شما انجام داد گفت:" اشلی Hokanson دیگر دیرین عضو کلیسا. "آن را سخت به درک."

همانطور که مردم در زمان نگاهی به آسیب هر دو در داخل و خارج آن را به آنها یادآوری خاطرات آنها تا به حال در بیش از یک قرن کلیسای قدیمی.

"به آن نگاه کنید و می دانم که این پایان یک ساختمان تاریخی آن می تواند آغاز یک دوره جدید برای این کشور کلیسا گفت:" جیل Balgaard که یک عضو از یک همسایه کلیسا آمد اما به بتل خدمات در روز یکشنبه.

حتی اگر آن را ممکن است در حالی که برای بازسازی از زمین تا اعضای کلیسا ماندن امیدوار در مورد هل دادن گذشته این فاجعه است.

"(وجود دارد) بسیاری از خاطرات, اما ما می دانیم که ما مردم هستند کلیسا بنابراین ما خواهید بود OK" Rocholl گفت.

Hylden گفت: Bethel قصد دارد تا یکی دیگر از پارکینگ سرویس بعدی یکشنبه, ژوئن 14.

مینه سوتا دولت آتش مارشال را در صحنه اوایل این هفته به بررسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب