پس از 100 روز صبر کنید, زبان انگلیسی فوتبال بازده و طول می کشد یک زانو

بازیکنان kneeled در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و قربانیان coronavirus شد به عنوان به لیگ یک بازگشت غم

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

بازیکنان kneeled در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش و قربانیان coronavirus شد به عنوان به لیگ یک بازگشت غم انگیز روز چهارشنبه از 100 روز تعطیلی که محروم انگلستان از آن ورزش ملی است.

پشت در اطراف زمین فوتبال در منچستر سیتی بود که در آرسنال باکاری سانیا که مثبت COVID-19 آزمون منجر به فوتبال به زبان انگلیسی طولانی ترین تعلیق پس از جنگ جهانی دوم است.

بریتانیا هنوز در تلاش برای مهار یکی از بدترین شیوع کروناویروس در حالی که همچنین با تکان یک حساب بیش نژادی و بی عدالتی که roused مبارزه و شور و خشم لیگ برتر بازیکنان پس از مرگ جورج فلوید.

متن "Black Lives Matter" جایگزین نام بازیکن کشباف در منچستر سیتی را 3-0 پیروزی بر آرسنال و استون ویلا 0-0 قرعه کشی با شفیلد یونایتد. این حرکت نمادین که ادامه خواهد داد تا در این آخر هفته را دور از بازی ها است که همراه با مطالبات از بازیکنان برای تغییرات اساسی برای پایان دادن به تبعیض و ترویج تنوع.

پس از افتتاح سوت منفجر در اولین بازی در ویلا پارک هر بازیکن در زمان زانو در ادای احترام به فلوید بود که به کشته شدن یک پلیس در مینیاپولیس در ماه گذشته. در منچستر, ژست همان محل فقط قبل از کیکآف در نزدیکی خالی ورزشگاه.

"بدیهی است که آن را در حال رفتن به یک تجربه عجیب و غریب و بدون طرفداران" لیگ برتر اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد گفت. "لیگ برتر نمی توان با یک سرمایه 'B' تا زمانی که طرفداران هستند."

هواداران اجازه داده شد به استادیوم برای هفته های آینده حداقل.

"شکی نیست که وجود دارد این است که بسیار نمادین لحظه" وزیر فرهنگ الیور Dowden گفت: در مورد راه اندازی مجدد در دولت جلسه توجیهی روزانه یک ساعت قبل از بازی ها "یک گام مهم رو به جلو در ما مراقب باشید در سفر خود را نسبت به نرمال."

از سرگیری لیگ برتر می آید به عنوان نخست وزیر بوریس جانسون دولت محافظه کار مواجه انتقاد برای سفارش در سراسر کشور مستند تا 23 مارس و برای کاهش محدودیت در انگلستان بیش از حد به زودی داده شده هنوز به سطح بالایی از موارد جدید و مرگ و میر. انگلستان به عنوان یک کل است ثبت بیش از 42000 coronavirus مربوط به مرگ و میر.

این ویروس تا به حال شده است به سرعت در حال گسترش از ایتالیا و اسپانیا را به بقیه اروپا در ماه مارس اما از آن زمان تصمیم به لیگ برتر خود را — پس از Arteta مثبت تست — برای توقف رقابت است. این حرکت که پس از دولت گفت: مسابقات ورزشی می تواند در رفتن اعتبار شده است با صرفه جویی در زندگی با نگه داشتن صدها هزار نفر از طرفداران از آلوده شدن در یا در اطراف استادیوم.

و همچنین به عنوان یک سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, لوگو لیگ برتر کشباف برای بقیه فصل را از ویژگی های یک نشان تشکر بریتانیا خدمات بهداشت ملی.

آخرین نمونه از این لیگ نفوذ آمد آخر این هفته زمانی که 22 ساله ستاره مارکوس Rashford علنا خواستار آن شدند که جانسون دولت معکوس تصمیم خود برای توقف ناهار مدرسه کوپن برای دانش آموزان فقیر در طول تعطیلات تابستان. از منچستر یونایتد به بازیکن ذکر شده خود را در دوران کودکی تجربه با تکیه بر رایگان ناهار مدرسه و بانک های مواد غذایی.

پس از اعلام Rashford در توئیتر خود نوشت: "من حتی نمی دانم چه می گویند. فقط نگاه در آنچه که ما می توانید انجام دهید زمانی که ما با هم آمده این است که انگلستان در سال 2020 است."

در طول مستند و با از سرگیری فصل در شک در لیگ تا به حال بیم آن می تواند از دست دادن بیش از 1 میلیارد دلار برای عدم ملاقات با پخش تعهدات.

از پنج بزرگترین فوتبال ملت های اروپا, انگلستان چهارم به عقب بر گردیم در این زمینه است. آلمان برای اولین بار در ماه گذشته در حالی که اسپانیا و ایتالیا از سر گرفته شد این ماه است. فرانسه لغو مانده از آن فصل در حالی که این ویروس هنوز به اوج رسید — آیا به عنوان انگلستان همسایه, اسکاتلند.

لیگ برتر قصد دارد تا پایان باقی مانده 92, بازی آن فصل 26 جولای. نیز وجود دارد برنامه های احتمالی برای چه به صورت موج دوم از عفونت است که باعث می شود دیگر خاموش اما نه در مورد چگونه به حل و فصل ناقص فصل است.

هنگامی که تمام لیگ ملی انجام می شود, جام حذفی نهایی برگزار خواهد شد در تاریخ 1 اوت. لیگ قهرمانان اروپا می رود که به پایان آن فصل در مختصر از مسابقات به سبک پایان در لیسبون در اواسط ماه اوت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن