یک روز پس از ضربات پنالتی شش پلیس را از خطر می گوید: بیمارستان

نوشته شده توسط Asad Rehman | Kanpur | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 4:35:31 am لغو ماشین که در آن پلیس

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
نوشته شده توسط Asad Rehman | Kanpur | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 4:35:31 am
Vikas Dubey, Vikas Dubey encounter, Kanpur encounter, Kanpur raids, Kanpur police encounter, India news, Indian Express لغو ماشین که در آن پلیس گفت: Vikas Dubey گرفته شد در Bhaunti در کانپور در روز جمعه. (Express Photo by Vishal Srivastav)

روز بعد از گانگستر Vikas Dubey کشته شد در اتهام برخورد با ویژه نیروی کار از اوتار پرادش پلیس شش پلیس که مجروح شده اند بودند "از خطر و پایدار" گفت: Vinay Kumar, اضطراری, افسر پزشکی در لالا Lajpat Rai بیمارستان (Hallett بیمارستان) در کنپور.

پلیس گفته بود که Dubey از کار اخراج شده بود در آنها از سلاح او ربوده و از یک افسر پس از این وسیله نقلیه که در آن او در حال نقل مکان به کانپور لغو صبح جمعه.

سر پاسبان Shivendra سینگ Sengar و پاسبان Vimal کومار هر دو STF مقامات دو که به گفته پلیس رو گلوله صدمات. شش پلیس را از خطر می گوید: بیمارستان

"خود را به آسیب های جزئی و گلوله ها مشکوک به قرق خود پوست است. برای کومار گلوله قرق خود ران چپ در حالی که برای Sengar خود را بازوی چپ" گفت: Vinay Kumar از Hallett بیمارستان.

چهار دیگران Vinay Kumar گفت: تا به حال شده است با اشاره به Hallett از جامعه مرکز بهداشت (CHC) در Kalyanpur Kanpur.

هر دو Vimal کومار و Sengar دیده می شد راه رفتن در بیمارستان حدود 3 ساعت.

حدود 5.30 pm Sengar چپ بیمارستان رانندگی با موتور سیکلت در حالی که Kumar چپ سوار ترک سوار شدن بر روی یکی دیگر از موتور سیکلت.

The Indian Express تماس هر دو Sengar و Vimal کومار اما آنها کاهش یافته است به نظر.
در مورد خواسته آنها از ترک بیمارستان, پزشکی, افسر Vinay Kumar گفت: "من نمی دانم اگر آنها مرخص شده یا نه."

در CHC, Mahendra کومار, اورژانس های پزشکی, افسر گفت که چهار پرسنل پلیس آمده بودند به این مرکز حدود ساعت 7: 30 صبح جمعه. "آنها مراجعه کرده بودند از اینجا به Hallett بیمارستان حدود 8.30 هستم," او گفت:.

خواسته در مورد ماهیت خود را از آسیب او گفت: "بازرس Ramakant پاچوری بود خونریزی از دهان شاید به این دلیل که او صدمه دیده بود که خودرو را سرنگون کرد. پاسبان Pradeep و زیر بازرس Pankaj Kumar شکایت از سرگیجه. گفتند آن بود که از خودرو سرنگونی. چهارم زیر بازرس Anoop کومار سینگ به حال شکم درد است."

زبان به بیان یکی از شش پلیس که نمیخواستند نام برد و گفت: او به یاد داشته باشید دنباله ای از وقایع پس از وسیله نقلیه را سرنگون کرد. "وجود هرج و مرج...Vikas Dubey اخراج دو دور در ما پس از او ربوده تپانچه از یکی از افسران" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب