7000 متر تک stop: هواپيمايی جت را از فرانسه هوایی به هند

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 2:17:45 pm هند سفارت به نقل از هواپ

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 2:17:45 pm
Watch: Rafale jets soar into the sky هند سفارت به نقل از هواپيمايی معامله بین هند و فرانسه به عنوان "یک نقطه عطف جدید در هند-فرانسه دفاع همکاری".

بیش از چهار سال پس از آن امضا معامله برای به دست آوردن هواپيمايی جت هند دریافت خواهد کرد دسته اول در جولای 29 بعد از پنج جنگنده در زمان خاموش از Merignac هوایی در جنوب فرانسه است. هند به خرید 36 هواپيمايی جت در یک معامله به ارزش 7.87 میلیارد یورو رسید.

هند سفارت فرانسه در زمان به توییتر برای به اشتراک گذاشتن یک سری از فیلم ها از جت های جنگنده. آن نامیده هواپيمايی معامله بین هند و فرانسه به عنوان "یک نقطه عطف جدید در هند-فرانسه دفاع همکاری".

در فیلم های به اشتراک گذاشته شده توسط سفارت هند سه هواپيمايی جت دیده می شود از این باند یکی پس از دیگری. در یک مصاحبه مطبوعاتی به سفارت هند همچنین گفت که جنگنده, هواپیما خواهد شد و پوشش یک فاصله از 7000 کیلومتر با یک توقف در امارات متحده عربی و هوا-به-هوا سوختگیری.

اولین دسته از جت های جنگنده شامل پنج هواپیمای ساخته شده توسط شرکت هواپیمایی داسو. آنها خواهد شد به طور رسمی پذیرفته در نیروی هوایی ایستگاه در امبلا. در بیانیه نیروی هوایی بود گفت:"هیچ پوشش رسانه ای برنامه ریزی شده است در هنگام ورود. نهایی القای مراسم برگزار خواهد شد در نیمه دوم ماه اوت 20 جایی که کامل پوشش رسانه ای خواهد بود برنامه ریزی شده است."

قبل از هند خلبانان در زمان خاموش از فرانسه جاوید اشرف سفیر هند و فرانسه و تعامل با آنها است.

او همچنین تشکر دولت فرانسه برای تحویل به موقع از هواپیما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب