30% کاهش پرداخت برای یک سال جدید کرایه تاکسی: رئیس جمهور Kovind تلاش برای Covid امداد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 14 سال 2020 5:43:14 pm رئیس جمهور رام نات Kovind به

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 14 سال 2020 5:43:14 pm
moral education, president ram nath kovind, education news رئیس جمهور رام نات Kovind به دستورالعمل ها را به Rashtrapati Bhavan به عنوان مثال مجموعه توسط economising آن هزینه ها.

به منظور ایجاد پول بیشتر در دسترس برای نبرد علیه Covid-19 در هند رئيس جمهور Ram, Nath Kovind خواهد شد چشم پوشی 30 درصد از حقوق و دستمزد خود را برای یک سال است. "به عنوان بخشی از مراحل را بیشتر منابع در دسترس برای Covid-19 امداد اقدامات رئیس جمهور هند, Shri Ram Nath Kovind پس از مشارکت در یک ماه حقوق به PM-مراقبت صندوق در ماه مارس تصمیم گرفته است به چشم پوشی 30 درصد از حقوق و دستمزد خود را برای یک سال"به Rashtrapati Bhavan گفت: در یک بیانیه مطبوعاتی روز شنبه.

بر اساس این بیانیه رئیس جمهور تصمیم گرفته است به تاخیر خرید لیموزین ریاست جمهوری که برای استفاده در مواقع تشریفات. موجود در منابع Rashtrapati Bhavan و دولت را به اشتراک گذاشته شود و مورد استفاده برای چنین موارد است.

در کنار Rashtrapati Bhavan نیز ذکر شده است از تعدادی از اقدامات برای کاهش هزینه های خود را در خط با رئیس جمهور دستورالعمل به عنوان مثال مجموعه y economising آن هزینه ها.

"رییس جمهور در این دستورالعمل داده شده به Rashtrapati Bhavan به عنوان مثال مجموعه توسط economising هزینه های ساخت استفاده بهینه از منابع و المل لی ذخیره پول برای مبارزه با Covid-19 و کاهش افراد اقتصادی گرفتاری" آزادی گفت که در رئیس جمهور برآورد این امر می تواند کوچک و در عین حال سهم قابل توجهی را متوجه دولت چشم انداز ساخت هند 'atmanirbhar' و الهام بخش ملت را به چالش برای مبارزه با این بیماری همه گیر و در ادامه سفر به سوی توسعه و رفاه به طور همزمان.

این اقدامات که Rashtrapati Bhavan را به قطع آن هزینه ها به شرح زیر است:

1. هیچ سرمایه جدید این نسخهها کار گرفته خواهد شد تا در سال مالی 2020-21. تنها در حال انجام کار تکمیل خواهد شد.

2. تعمیر و نگهداری را به حداقل رسانده و تنها اطمینان از نگهداری مناسب از دارایی.

3. وجود خواهد داشت کاهش قابل توجه در استفاده از مواد مصرفی. مثلا Rashtrapati Bhavan را با استفاده از e-تکنولوژی به کاهش استفاده از کاغذ برای جلوگیری از تفریط و ایجاد دفتر محیط زیست دوستانه است. تلاش می شود ساخته شده برای صرفه جویی در انرژی و سوخت توسط rationalising استفاده از آنها.

4. داخلی و تور و برنامه ها خواهد شد قابل ملاحظه ای کاهش می یابد به منظور پیروی اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت ها و به حداقل رساندن هزینه های که این تمرینات به دنبال دارد. به جای رئیس جمهور Kovind خواهد شد تا حد زیادی با تکیه بر فن آوری برای رسیدن به مردم.

5. مصرف طی تشریفاتی موارد مانند در خانه مراسم و دولت ضیافت خواهد بود حداقل رسانده و با در نظر گرفتن اقدامات مانند:

# نگه داشتن کوچکتر لیست مهمان برای حفظ فاصله اجتماعی

# کمتری استفاده از گل ها و موارد دیگر را برای تزیین در چنین موارد و

# کاهش منوی غذا تا حد ممکن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن