مراقبت از خود به ترویج انرژی روانی

قرار دادن زمان به خود ظاهر جسمانی و عاطفی از خود مراقبت معمول به نتیجه نهایی. به شما احساس بلند پروازانه تر و مشتاق برای مقابله با اهداف خود.

ما همه شنیده ایم این ضرب المثل قدیمی: “هنگامی که شما نگاه خوب شما احساس خوب است. و هنگامی که شما احساس می کنید خوب شما خوب است.” نه لزوما تیز grammar اما شما نقطه دریافت کنید.

خوب مراقبت از خود infuses انرژی به ارواح ما و به ما کمک می کند تا اقامت خوش بین است.

همچنین زمانی که ما قرار داده ایم تلاش به سلامت و ظاهر ما در واقع می تواند جلوگیری از تمرکز بر خودمان. ما می توانیم محل انرژی و توجه ما بر دیگر مردم است.

“هنگامی که من کوتاه کردن مو خوب و سبک من بیشتر لبخند و لذت بردن از بودن در اطراف افراد دیگر می گوید:” یک مشاور مالی ما تماس بکی. “این روز زمانی که من کار از خانه هیچ کس من را می بیند. من بوده ام به دنبال بسیار نادیده گرفته شده است.

“چند هفته پیش” او ادامه داد “خواهر من به من گفت به پژمرده خاکستری t-shirts, من پوشیده بود و پوشیدن رنگ های روشن تر به جای. او همچنین اصرار داشت من اجازه دهید او را قطع مو و رنگ آن است. و من می گویند او واقعا یک کار خوب است.”

بکی معتقد است هر کسی شخصی انرژی شروع به رها کردن زمانی که آنها غفلت خود می رسد و ورزش منظم است. او چرت زدن سه بار در روز تا زمانی که خواهر او جامعی او را از افسردگی.

“من شده است با استفاده از یوتیوب تمرین تصویری ورزش می گوید:” یک آشپز ما تماس کارل. “من کار نمی کند در حال حاضر, بنابراین من تبدیل به یک سیب زمینی نیمکت. ورزش نگه می دارد من از احساس افسردگی.”

یک زن و شوهر ما تماس ویلیام و کتی نگه داشتن خود را revved تا با انجام اقدامات زیر:

  • آنها را به یک درایو به یک پارک محلی سه روز در هفته. آنها را به یک پیک نیک کوچک در ماشین و سپس راه رفتن به مدت 30 دقیقه.
  • هر یک از آنها را خیس خوردن آن را در clawfoot وان حمام یک شب در هر هفته. آنها با اضافه کردن نمک حمام و ماساژ خود را با لوسیون بعد از آن.
  • آنها سفارش آنلاین لباس یک بار در ماه. هر دو ویلیام و کتی احساس می کنید که یک لباس جدید, حتی اگر آن چیزی است که به عنوان اساسی به عنوان sweatpants و یک پیراهن ساده باعث می شود آنها احساس پرورش.

“ما سعی کرده ایم به خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات در سه ماه گذشته می گوید:” کتی. “ما خوردن بیش از حد فست فود و راه بیش از حد گوشت است. امروزه ما ایجاد سالم سالاد و طبخ سوپ با بسیاری از انواع سبزیجات است.”

زمانی که ما تحت استرس همه ما تمایل به غفلت خودمان است. ما فشار را به مراقبت از کسب و کار ما صورتحساب خانه ما و کسانی که ما را دوست دارم. سپس هنگامی که ما اجرا از زمان ما صرف مقدار زیادی از مراقبت از خود است که می تواند واقعا ما برخی از خوب است.

“نشسته در کامپیوتر بیش از حد خود را آهسته خواهد سوخت و ساز بدن می گوید:” یک باشگاه ورزشی صاحب ما تماس ریتا. “تا ورزش بر روی تردمیل یا دوچرخه سواری به مدت پانزده دقیقه هر دو ساعت کمک خواهد کرد.”

ریتا می گوید: او را به حال خود مشاوره شده است. او می خواهم به ماندن در منزل بیشتر از زمان. او انرژی در حال کاهش یافت و او را به دست اورد وزن. اما او آماده سازی خود را به دوباره خود را باز بدنسازی در آینده نزدیک.

“شوهر من در موسیقی هر روز در 5:30 بنابراین ما می توانیم ورزش برای 45 دقیقه” ریتا اشاره می کند. “در تعطیلات آخر هفته ما ورزش با شور و نشاط برای نود دقیقه در روزهای شنبه و یکشنبه. من در حال حاضر احساس هوشیاری.”

مدادکاری در مراقبت از خود را در زندگی روزمره خود را اثبات می کند که شما یک اولویت است. بدون که احساس شما به احتمال زیاد احساس افسردگی و شما باید بسیار کمتر رانندگی به انجام هر چیزی.

Judi نور Hopson است, نویسنده مدیریت استرس کتاب “خنک کننده استرس راهنمایی.” او همچنین مدیر اجرایی, ایالات متحده سلامتی کافه در usawellnesscafe.org.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de