فرد به فرد: چگونه برای مقابله با افسردگی در دوران سخت

آیا شما احساس عاطفی پایین این روز ؟ آیا شما از خواب بیدار احساس عجیب و غریب و معلوم نیست در مورد آینده خود را?

با همه گیر موثر بر ما انتخاب های ما محدود هستند و در بسیاری جهات.

در بالای COVID-19 نگرانی های کشور ما این است که در برخورد با تظاهرکنندگان و اجرای قانون تلاش برای گرد هم می آیند در مسائل مهم.

آن را غیر ممکن است برای جلوگیری از افکار منفی, اما آن را نیز طول می کشد تا مقدار زیادی از قدرت به جای آن افکار با چیزی مثبت است. همه ما نیاز به تمرکز بر آنچه ما کنترل.

“من بالغ دختر که زندگی پنج ساعت و دور از من در Nashville, تا به حال به طور موقت به حرکت بازگشت به صفحه اصلی می گوید:” یک چشم انداز متخصص ما تماس بگیرید دکتر اندروز. “آنها هر دو شغل خود را از دست, و آنها احساس افتضاح آنها مجبور به ترک دوستان خود. من بسیار افسرده.”

“من یک کارمند از یک پارک می گوید:” دوست ماست ما تماس بتنی. “خوشبختانه من دریافت مزایای بیکاری و پول اضافی هر هفته از دولت است. اما اگر COVID-19 ویروس مردد هستم نگران من باید به تدبیر یک طرح جدید برای زنده ماندن.”

اگر شما می توانید با شناسایی این داستان از اضطراب سعی کنید این راهنمایی:

  • بررسی سیستم پشتیبانی خود را. همه ما نیاز اعضای خانواده و دوستان و همکاران کسب و کار و رهبران جامعه به در تکیه می کنند. شروع به برقراری ارتباط برای افرادی که می تواند به ارائه مشاوره به شما کمک مالی در صورت نیاز به شما کمک کند فکر می کنم از طریق انتخاب های خود را. بسیار فعال در ماندن متصل به افراد شما می توانید در تکیه.
  • سرزنش نیست مردم برای مشکلات خود را. به جای آن فقط تمرکز بر ایجاد راه حل های است که واقعا کار می کنند. عزم خود را به شما اعتماد به نفس بیشتر. نگه داشتن خودتان گفتن “من به شکل از چگونه به حرکت از طریق این زمان دشوار است.”
  • به یاد داشته باشید که فعال بودن نفی نگران باشید. مراحل گرفتن از عمل را کاهش می دهد افسردگی است.

این شگفت انگیز است چقدر بهتر شما می توانید فکر می کنم اگر شما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند شما می توانید مسئولیت رسیدگی به یک بحران است. البته شما نمی توانید انکار واقعیت — با این حال گریم یا دشوار است — اما به خاطر تعهد است که شما را در پیدا کردن راه حل های جدید و فرصت ها.

“تفکر مثبت به این معنا نیست شما چوب سر خود را در شن و ماسه می گوید:” یک روانشناس ما تماس ترزا. “قبول چشم انداز در مقابل شما و سپس بگو: من به شما کشف کردن آنچه به انجام, و من به شما پیدا کردن یک مسیر جدید برای رسیدن به اهداف من است.'”

گرفتن یک دسته در افسردگی boils پایین به “جدید را انتخاب کند.” بپرسید: چه می توانم انجام دهم متفاوت برای اطمینان من به انجمن امور مالی و سلامت روان بهبود بخشد ؟ چه می توانم انجام دهم متفاوت برای تقویت فیزیکی من سلامتی ؟

این کمک می کند تا به تغییر زندگی روزمره خود را در کوچک شدنی مراحل. به عنوان مثال: درخواست برای یک کار جدید آنلاین شروع با یک رزومه شما در نوشتن این هفته است. سوار خود را به ورزش دوچرخه سواری در 15 دقیقه افزایش دو یا سه بار در روز است. تماس یک یا دو نفر از دوستان هر شب.

“جلوگیری از تفکر افراطی می گوید:” یک بسکتبال زنان مربی ما تماس Leah. “گفت: شما رو به تغییر سه مشکل عمده در یک هفته کار نخواهد کرد. من یاد گرفتم این مدت زمان طولانی پیش در ورزش جهان است. تصمیم گیری برای شروع یک روال جدید با گام های کوچک کار می کند.”

“اعتدال کلید خود را متعادل زندگی” لی همچنان ادامه دارد. “افسردگی ناشی از ضرب و شتم خود را باور داریم به غول مرحله است.”

هنگامی که ما احساس بی منطق به تغییر چیزی و یا فقط بیش از حد خسته به حرکت رو به جلو ما امید را از دست بدهند. ما افسرده. اما حرکت در گام های کوچک به ما اطمینان ما می توانیم در مقابله و بیرون آمدن از طرف دیگر از هر گونه چالش است.

Judi نور Hopson است, نویسنده مدیریت استرس کتاب “خنک کننده استرس راهنمایی.” او همچنین مدیر اجرایی, ایالات متحده سلامتی کافه در usawellnesscafe.org. اما Hopson یک پرستار مربی. تد هاگن خانواده روانشناس.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de