نظامی هضم | Pink جنگ: استفاده از اصول کنترل هوا

منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 1:20:46 pm

pink war, pink war RAF, Wing Commander RCM Pink, military news, army news یک نقاشی از یک جفت از راف پرواز هواپیما در صورتی جنگ.

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa

هوا عملیات در وزیرستان در شمال-West Frontier در نیمه اول سال 1925 شد یک گام مهم در توسعه هوایی جنگ; به ویژه در اصول کنترل هوا. کمپین معروف شد به صورتی جنگ پس از عملیاتی فرمانده جناح فرمانده RCM صورتی. این تنها مبارزات انتخاباتی تا کنون به نام بعد از یک نیروی هوایی سلطنتی (RAF) افسر.

در دوره بین دو جنگ جهانی این نظریه از جنگ های هوایی رو بود از جمله متفکران به عنوان میچل و Douhet. RAF عدم نیست خود را مترقی نظریه پردازان. آنها ایده های مطرح شده از هوا کنترل انسداد و ایستادگی کردن بمباران. نیروی به دنبال ارتباط در زمان صلح و برنامه ریزی برای آینده جنگ و تامین امنیت خود را در چشم انداز در برابر یک پس زمینه از یک پست-جنگ جهانی اول مبارزه بین سه خدمات برای معنی. این دوره از ریاضت.

استفاده از نیروی هوایی برای استعمار پلیس ارائه یک فرصت منحصر به فرد برای آزمایش ابزار کنترل هوا. این به نظر می رسید جذاب و هوشمند گزینه ای را برای استفاده از نیروهای زمینی در گران طولانی و پر هزینه (از لحاظ تلفات) مبارزات. پس از استفاده موفقیت آمیز از بمباران هوایی در پنجم سومالی سفر (علیه مسلح درویش جنبش قرار دادن مقاومت در برابر استعمارگران) در سال 1920 نوپای RAF بود مشتاق به بیشتر ایجاد نظامی آن اعتبار به عنوان یک نیروی قادر به قدرت طرح ریزی شده است.

فرصت ارائه خود را در سال 1925 در, North-West Frontier هند است. همیشه از انگلیسی ها بسته به مرز با افغانستان در نیمه اول قرن 19 بی قرار آزادیخواه قبایل پشتون از منطقه شد و یک منبع بی پایان مشکل – هیچ کدام بیشتر از این Mahsuds از وزیرستان جنوبی. خود متخاصم ستیزه گر رفتار همراه با دوری و عدم دسترسی از وزیرستان آنها را پایدار باعث ناآرامی. منطقه زمین بود که اگر ساخته شده برای شورشیان.

استادانه درست شده پر هزینه و وقت گیر تنبیهی اعزامی به حال نصب شده و به صورت دوره ای توسط پیاده نظام, سواره نظام و توپخانه به زانو در آوردن و سرکوب Mahsuds در همان زمان حفظ استراتژیک ردپا در منطقه است. بزرگ و سنگین ستون نیاز به استادانه درست شده پهلو حفاظت مورد نیاز بود برای آنچه که شناخته شده بودند (بدون دلیل) به عنوان قصاب و پیچ و مهره و یا سوختگی و فرضا ماموریت.

هوایی معاون مارشال (بعد Marshal از RAF) Sir Edward الینگتون هوا افسر فرمانده هند ساخته شده بی سابقه ای را ارائه می دهند به سرکوب Mahsuds’ تمرد با انجام عملیات های هوایی بدون استفاده از ارتش. او یک حامی قوی از وزیر اول اسکاتلند از سیاست های کنترل هوا با بیشتر راف اشتغال در مرز. مارشال از راف آقا جان سالموند با نفوذ بود متفکر در استفاده از نیروی هوایی در بین جنگ رو به افزایش برای تبدیل شدن به رئیس Air کارکنان در سال 1930.

در حال ظهور فن آوری قابلیت های این هواپیما ارائه کارآمد تر, کمتر از گران قیمت و نسبتا انسانی تر راه اجرای آن را به دولت و یک راه بهتر از تحمیل نظم و انضباط. نیروی هوایی ارائه یک راه آسان برای رسیدن به کنترل از راه دور مناطق کوهستانی است. آن را به معنای انتخابی با استفاده از نیروی نظامی از جمله حداقل بازدارندگی و کالیبره برنامه ریزی تشدید. استفاده از هواپیما را فعال کنید یک swifter بیشتر فارغ التحصیل واکنش به اقدامات تحریک آمیز.

هدف استراتژیک بود به محاصره قبایل خارج از قلمرو خود را به جای به آن است. تاکتیک های برنامه ریزی شده با هدف وادار یک قبیله به ترک روستاهای خود و چرای زمینه و جلوگیری از برداشت و روال فعالیت های کشاورزی. این Mahsuds بود مانع از مبارزه ارتش در شرایط مساوی. هیچ فرصتی بود که فراهم شده به غارت سلاح و مهمات نخست انگیزه برای یورش فعالیت است.

یک بریستول جنگنده از شماره 5 اسکادران بازگشت به مخزن پس از یک بمب گذاری در ماموریت.

Air control به معنای ایجاد وقفه در الگوی طبیعی از زندگی اقوام به حدی است که ادامه خصومت تبدیل شدن به غیر قابل تحمل در صورت نصب اقتصادی ضرر و زیان است. ارتش عملیاتی هدف همیشه شکست نظامی قبایل از طریق ایجاد تلفات و فیزیکی کنترل از خاک است. در مقابل RAF می خواستم برای تضعیف روحیه آنها و sap روح مبارزه خود را از طریق انکار و عاقلانه اعمال فشار است. این بود جذاب هدف سیاسی چهارم امید برای طولانی مدت ایجاد ثبات و آرام.

در پایان فوریه 1925, حوادث ساختمان شدند تا به اوج. در ضمن راف کارکنان برنامه ریزی برای مداخله به دنبال بیشتر و بیشتر بر روی کارت تخصیص نیروی به کار گرفته شود. یک هشدار نهایی به شکل جزوه در پشتو و اردو بودند کاهش یافته است بیش از مناطق قبیله ای در 25 فوریه است. نیروی به مستقر شد, شماره 2 (هند) بال بر Risalpur (در حال حاضر در خیبر-پختونخوا) فرمان توسط بال فرمانده ریچارد صورتی چاشنی خلبان و فرمانده. پس از هماهنگی کنفرانس با فرماندهان ارتش و کارکنان در شمال ستاد فرماندهی در راولپندی صورتی مجموعه ای در مورد استقرار نیروهای خود و تنظیم خود تدارکات.

شماره 5 اسکادران با ده بریستول F2B دو صندلی هواپیمای دوباله جنگنده و هواپیمای شناسایی (محاوره شناخته شده به عنوان ‘Brisfit’) مستقر شد به مخزن فرودگاه مجاور وزیرستان. دیگر نوع هواپیما شاغل بود de Havilland DH-9A تک موتور نور افکن. این پرواز با شماره های 27 و 60 اسکادران (با 8 هواپیما در هر یک) و مستقر در Miramshah پایگاه عملیاتی در وزیرستان شمالی. پرواز سابق-پلاک 20 اسکادران مستقر شده به مخزن در 18 مارس به تقویت No. 5 اسکادران. بال عملیاتی HQ نیز وجود دارد.

شرایط صادر شد در هیچ شرایط نامشخص به عبدالرحمان Khel Guri Khel Fatidai و Maresai زیر قبایل برای اطمینان از انطباق از جمله معمول پرداخت جریمه تسلیم نشانه تعداد سلاح های گاو و بازیابی از افراد ربوده شده, شکست که هوا اقدام تهدید شد. این Mahsuds بودند و نه تحت تاثیر قرار گرفته و نه مقهور. آنها ظاهرا نمی کنم و بسیار بسیار از عملیات توسط هواپیما. در این مرحله بود که در حال حاضر مجموعه ای برای راه اندازی اولین موفق air control کمپین نظامی در تاریخ هوانوردی در سپیده دم در تاریخ 9 مارس سال 1925.

عمل بر اساس قبیله ای اصل مسئولیت جمعی برای ارتکاب جرم. منطق پشت این رویکرد بود که هر قبیله sub-قبیله ایجاد کرد و ملک (رهبر قبیله ای) مسئول بود که همه در رفت و در آن منطقه است. هیچ فرقی بود بین رزمندگان و غیر رزمندگان و یا کسانی که گناه یا بی گناه. منطقه عملیات در حدود 50-60 کیلومتر مربع از زمین های کوهستانی اعم در ارتفاع 3000 به 6000 فوت بالاتر از سطح دریا. این ضروری هواپیما با بمب-بارهای برای محدود کردن سوخت ظرفیت به حدود 60% به منظور دستیابی به بمب گذاری در ارتفاعات است.

اهداف برای بمب گذاری در محدوده روستاها با گل خانه ها و غنی watch-برج به غیر قابل دسترس غار خانه به کلبه جدا شده و محصور شده است. قبایل خود و گاو خود را در باز شد و مشروع اهداف بیش از حد برای strafing. تاکتیکی تشکیل شاغل بود یک پرواز از سه ماشین. اهداف کوچک بودن اندازه آن در نظر گرفته نشده بود و مقرون به صرفه برای حمله با بیش از این تعداد است. بمباران شد و معمولا از ارتفاع 3000 فوتی بالاتر از این اهداف است. پس از تعدادی از آزمایش های, بهترین بمب بار برای این هدف در DH 9A شد و هشت 20-lb بمب در زیر هر یک هواپیما و دو 112-lb بمب در زیر مرکز بخش. 20-lb بمب استفاده شد به طور کلی برای اذیت و آزار عمل و 112-lb بمب در برابر هر گونه هدف اصلی آن مشاهده شد. به جز در صبح و شب و شرایط جوی ساخته شده بمباران دقیق مشکل ساز است.

تاکتیک های مورد استفاده بودند فشرده هوایی, حمله هوایی محاصره و شب بمب گذاری. حملات از هوا شامل یک سری از حملات هماهنگ. قدرت حملات متنوع در سراسر زمان و مکان است. فشرده حملات هوایی انجام شد با یک سری از حملات هماهنگ. هوا محاصره شامل حملات مداوم بر روی اهداف از فرصت ایجاد آزار و اذیت مستمر منجر به یک احساس عمومی از عدم قطعیت ناامنی و دلهره. جلوگیری از کشت و یا چرا از گله های اقتصادی پایه از قبایل ضربه سخت بود.

در 30مارس یک بریستول جنگنده از شماره 31 اسکادران مجهز برای شب-پرواز وارد مخزن. شب بمب گذاری استفاده مهتاب برای ناوبری. شراره شد کمک بزرگی است. اولین یورش رخ داده در روز 4 مارس با زمین خدمه استخدام سرشلغتس و پارافین فرود عود برای بازیابی هواپیما. این یک پیشرفت قابل توجه. این Mahsuds با توجه به خود را امن در شب در حال حاضر با آن مواجه ساعت تجاوز. رو با موفقیت از این بازی در حال تغییر تاکتیک راف دفتر مرکزی دستور داد دو بریستول شب-مبارزان پرواز از امبلا به مخزن به تقویت این بمب افکن نیروی.

توسط 20, مارس, RAF عملیات مجبور اکثریت مخالف به مخفی کردن و به طور کامل ناراحتی خود را به روال عادی زندگی است. در تاریخ 21 مارس پرواز افسران NC Hayter-Hames و EJ Dashwood از شماره 27 اسکادران پرواز de Havilland DH-9A هواپیمای دوباله مجبور شدند به سقوط زمین در قلمرو دشمن است. علت احتمالا دقیق تفنگ آتش چیزی است که قبایل بودند اشاره کرد. Hayter-Hames کشته شد بلافاصله. Dashwood قهرمانانه افتاده به شعله های آتش از سوختن هواپیما به رهایی خلبان بود و به شدت سوخته است. او گرفته شده بود به مراقبت از دوستانه Guri Khel قبایل که lavished مراقبت از او اما فایده ای نداشت. که بدن از هر دو سیم سربازان بازگردانده شدند augured خوبی برای امید مذاکره حل و فصل است.

بال فرمانده ریچارد صورتی alighting از یک DH-9A نور افکن در مخزن.

با وجود تعدادی از جزئی موفقیت آن در حال تبدیل شدن روشن به فرماندهان و کارکنان این مرحله است که عملیات شد و به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به کشیده شده است. این پیروزی سریع در ابتدا به دنبال نمی شد به وضوح در دید. این کمپین در حال حاضر توسعه یافته به محاصره اجرا توسط یک جفت از هواپیما گشت یک منطقه تعیین شده آماده به بمب و بباد انتقاد گرفتن اهداف از فرصت و یا تماس بگیرید تا تقویت. خود حضور داشته مخالف سر پایین و تحت پوشش. تاکتیک ها مشغول به کار بودند.

برای رسیدن به یک اثر بیشتر و ارائه مدارک و شواهد از نیرویی است که حمایت دولت را در حل و فصل بزرگ توهین آمیز نصب شده بود در روز 4 مارس قبل از اولین شب حمله با برخی از 38 پرواز در حال پرواز در طول روز زمان است. در همین حال پیمان بود و به نظر می رسد قبل از مقامات با پیشنهادات خود را برای شرایط. هیچ چیز بیرون آمد از این روش هر چند.

اسکادران رهبر TF Hazell, افسر فرمانده شماره 60 اسکادران یک فرود اجباری در Sorarogha فرود اضطراری نوار پس از خود موتور cowling آمد شل در روز 4 مارس. او DH-9A بود و در کل نوشتن هر چند او و توپچی فرار با کبودی جزئی. در تنها حادثه بزرگ بدن از قبایل بودن مواجه می شوند در یک گردهمایی از Faridai sub-قبیله مورد حمله قرار گرفت در تاریخ 9 آوریل با بمب و مسلسل. تقویت شد و به نام در به نوبه خود آن را به یک مسیر اما آب و همچنین از بین بردن ورزشی.

با وجود لغزش lulls به دلیل مذاکرات عملیات ادامه به هفته سوم مارس. در نهایت سه روز طاقت فرسا و خسته کننده مذاکرات آغاز 28th آوریل آورده و نتایج. قبایل شده ‘نرم-up’ توسط ظالم هوا توهین آمیز نظر شد و در نهایت پس از توافق همه احزاب در 1st ممکن است. پنجاه و چهار روز از هنگام هوا عمل به پایان رسید با همه دولت شرایط پذیرفته شده توسط قبایل متخاصم.

این بار از لندن امپراتوری بریتانیا استاندارد طلا را به عنوان دور به عنوان روزنامه نگاری نگران بود داشتن نادیده گرفته مبارزات انتخاباتی تا به حال به طور ناگهانی کار به دولت, ‘عملیات راف در وزیرستان شده اند با موفقیت تاج’. قبیله ای تلفات نمی تواند محاسبه درست اما معتقد بودند به بالا است. مهم تر این واقعیت است که معمول سرکوب و تنبیهی هدف محقق نشد و بدون استقرار نیروهای زمینی و با اغماض ضرر و زیان است. به عنوان ما در حال حاضر می دانیم که تنها دو نفر (تاسف پرواز افسران Hayter-Hames و Dashwood) در عمل کشته شدند هواپیما خود را که تنها یکی از دست به مشکوک دشمن عمل است. اسکادران رهبر Hazell را DH-9A به عنوان ما در حال حاضر می دانم که از دست داده بود در یک تصادف.

عملیاتی آمار و مقايسه آن با قبل از آن عملیات ساخته شده یک مطالعه جالب. صورتی خلبانان پرواز 1,222 پرواز به رها کردن 154 تن بمب و آتش 100,000 مهمات در مخالف. در مجموع 2,713 ساعت از زمان پرواز استفاده شد برای خالی کردن این همه مهمات. در تضاد زمین اقدام در 1919-20 به سرکوب Mahsuds و آنها را مجازات برای گناهان هزینه از 1800 کشته در عمل 3,675 زخمی و 40000 بیمار (اکثریت قریب به اتفاق تسلیم به سراسر جهان اسپانیایی ‘اپیدمی آنفلوآنزای). هزینه های مالی از صورتی عملیات ناچیز بود نسبت به کسانی است که رخ داده است و پنج سال قبل.

مطلق عجز و ناتوانی به مقابله به مثل در برابر حمله هوایی فرفورژه بزرگ آسیب های روانی در قبایل و آورده خود را سریع تسلیم.

تاخیر در آغاز عملیات بدان معنی است که گرم شدن آب و هوا ساخته شده شرایط آسان تر برای قبایل و خانواده خود را به اقامت در خارج از درب و یا در غارها. عبور می کند و به افغانستان که عاری از برف و در نتیجه باز کردن قبایل می تواند پناه وجود دارد را با سهولت.

تعدادی از درس های آموخته بودند توسط راف. ساییدگی و پارگی در هواپیما و موتورهای از آموزش مداوم فصل منجر به کلی کمبود 27 هواپیما و 40 موتور. توسط 1st مارس کمبود رشد کرده بود به 85 هواپیما و 44 موتورهای. با وجود فلج کمبود 2700 ساعت پرواز انجام شد بیش از 54 روز

تمام خلبانان با توجه به چرخش خارج از هند در تکمیل خود را tenures در حال حاضر در سمت چپ. خود را جایگزین نیاز به آموزش و تجربه در پرواز در شرایط.

صورتی بود دینامو انرژی در طول عملیات. رهبری او بدون شک بازی یک بخش حیاتی در حصول اطمینان از موفقیت.

چه تاثیر No. 2 بال انتخاباتی در آینده عملیات است ؟ اولا استفاده از حمله آقا حمایت شد از ویژگی های منظم میان به همه مربوط به اینده برنامه ریزی است. همه وظیفه مهم از جاده ها باز و یا تامین امنیت مسیرهای ارتباطی از طریق ترافیک در برابر حملات کمین و تیراندازی در حال حاضر برجسته جنگنده پشتیبانی می کند. حمل و نقل نیروهای نظامی و پشتیبانی لجستیکی هوایی ساخته شده اولین خود را در مرز جنگ.

قبایل در نظر گرفته شده استفاده از هواپیما به جای ‘unsporting’ ، هیچ اسلحه یا مهمات می تواند بهبود از هواپیما. یک مالک گفت: “جنگ در برابر هواپیما فقیر بودند, ورزش در نتیجه چند تلفات’. پشتون ها تا به حال هیچ سلاح های ضد هوایی و یا حتی مسلسل. آنها با استفاده از تفنگ آتش به سعی و دفع حمله به هواپیما. در زمان آن بسیار دقیق در همراهی با شهرت خود را برای تیراندازی. یک جوان راف افسر نوشت: در سال 1928 که “Mahsuds’ تفنگ آتش بود خونتان مانند که از یک مسلسل و تقریبا به عنوان موثر’.

چه درس چه صورتی جنگ نگه دارید برای ما در هند در حال حاضر ؟ آستانه حداقل نیروی مورد نیاز برای ضد شورش عملیات در رایگان هند بدیهی است که نمی توان از آن عبور کرد در شیوه ای که انگلیسی ها می تواند در هنگام برخورد با یک جمعیت دیگر از خود را دارند. که خیلی باید روشن شود از دست پاچگی تصمیم دولت ما به تحریم استفاده از حملات هوایی در ایزوال در ابتدای Mizo شورش در مارس 1966. این قضاوت نادرست عمل rankles به این روز در میان مردم از Mizoram و نقش عمده ای در استخدام به شورشیان’ صفوف.

کل فن آوری و محدوده نیروی هوایی تغییر کرده در طول قرن گذشته با آخرین ایستادگی کردن سلاح های هوشمند مهمات بدون سرنشین مبارزه با وسایل نقلیه هوایی و هوا-راه اندازی موشک های کروز. این ارائه یک فرصت طلایی برای راه اندازی حملات هوایی از مکان های امن در کنار ما از خط کنترل (LOC) در اردوگاه آموزشی تروریستی, launchpads و پشتیبانی زیرساخت در پاکستان-کشمیر تحت اشغال غرب پنجاب و خیبر پختونخوا. ما ساخته شده یک شروع با Balakot حمله هوایی. زمان به آن را به سطح بعدی در حال حاضر.

در نهایت در بسیاری از پرواز بر فراز منطقه عملیات, ریچارد صورتی تشکیل شده از یک قطعه شعر با عنوان “وزیرستان 1925′. کر زد –

آیا شما نگرانی وجود دارد صفر به بگویید

‘Cept کار و پرواز و بمب مانند جهنم

با تپه های بالای ما و تپه زیر

و سنگ ها را پر کنید که در آن تپه ها نمی رفتن

خوب نرم نشستن برای کسانی که تصادف

اما جنگ با شما تماس آن ؟ —اصلا بحث زباله!

جنگ را یک شایعه جنگ, یک نخ

این است که صلح در وزیرستان

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de