مردمی پیشنهاد را پارک وی از طریق مرکز شهر دولوت

“مردم در دولوت دیدن کانال پارک و مرکز شهر به عنوان این دو متمایز چیز” اردن van der هاگن گفت. “در حقیقت باید آن را یک شهری منطقه کسب و کار. آن را نباید از هم جدا شده و در همه.”

Van der هاگن است سخنگوی دلوت اسکله جمعی. او یک طراح منظر در معماری منابع در دولوت و از بنیانگذاران این گروه که با هدف بزرگ از طریق تماس با من-35 “overbuilt” و گفت: آن را به عنوان یک دیوار است که قطع نبض در مرکز شهر.

Jordan van der Hagen

اردن ون در هاگن

“که دقیقا آنچه در آن است و چگونه آن را در توابع” van der هاگن گفت. “برای گرفتن مردم را به ساحل شمالی آن را خوب در آن است.”

اما حتی در آن تابع van der هاگن می گوید من-35 را از طریق مرکز شهر استفاده شده است تنها به 50 درصد ظرفیت با استناد به داده ها است که به نظر می رسد در 25 سال برنامه ریزی حمل و نقل صادر شده توسط دلوت-برتر شهری شورای ایالتی در ماه اکتبر.

برای van der هاگن مسئله این است که شخصی آن را به عنوان حرفه ای است. او تجربه دلخراش تماس نزدیک به عنوان یک عابر پیاده و عبور از روی دریاچه خیابان پل به عنوان یک کالج ارشد.

“من تقریبا با یک ماشین تصادف راه رفتن در سراسر,” او گفت:. “ثبت نام اشاره کرد برای من برای رفتن اما کسی آمدن سطح شیب دار از I-35 درک نمی کنند آنها قرار بود برای متوقف کردن.”

این گروه پیشنهاد پارک وی خواهد بود سطح زمین و ویژگی های یک آرایه از عبور از فرصت های, در حالی که همچنین باز کردن 20 هکتار از فضای خصوصی برای توسعه بین Mesaba و دریاچه راه.

اخبار تریبون خواسته های محلی بخش مینه سوتا در مورد این ایده است که مشخص شده در گروه وب سایت است و به نظر می رسد در چند اخیر گزارش های رسانه ها.

سخنگوی Pippi میفیلد گفت MnDOT فقط یاد گرفته از تلاش هفته گذشته است. این دلوت دفتر به ارائه یک پیشنهاد است که بررسی تمامیت I-35 از نیمه راه جاده شمالی آن پایانه در لندن جاده ها است. مطالعه نشده است تامین می شود.

“هنگامی که ما انجام این مطالعه ما خواهد شد و بدیهی است که تشویق نظرات و ایده های شبیه به این” میفیلد گفت. “ما همه آنها را به در نظر گرفتن زمانی که آن زمان ما می توانیم انجام کاری با آن.”

حتی اسکله جمعی خود را به امید دیدن آن کل چشم انداز از طریق به واقعیت است. در عوض گروهی از طراحان حرفه ای تدوین کنندگان و برنامه ریزان است که قصد شروع یک جامعه گفتگو در مورد آینده است.

“به جای حل یک مسئله در یک زمان ما در حال تلاش برای رسیدگی به بسیاری از چیزهای مختلف” van der هاگن گفت: توصیف عابر پیاده و دوچرخه جریان همراه با قابلیت اتصال به گردشگران از کانال پارک به مرکز شهر. “چه اتفاق می افتد در شهرستان, مرکز شهر, امواج ، اگر در مرکز شهر است موفق و بقیه از شهرستان موفق است بیش از حد.”

آنها همچنین در روند در حال گسترش به طیف وسیع تری از شرکت کنندگان از خارج از حرفه ای (persian). آنها در حال ملاقات با جامعه و سازمان های کسب و کار و حتی دیده می شود پیشنهاد خود را در رسیدن به دفتر شهردار.

“هر کس است و برای حمایت از ما منتشر شده از سایت” van der هاگن گفت. “بسیاری از افراد نگران هستند این است که بیش از حد گران است و آن را بیش از حد طولانی به درایو را از طریق مرکز شهر. اما ما دیده ایم و با آن می توانید از کرم ها است که آن را رفته فوق العاده بیش از بودجه.”

در واقع سه سال $343 میلیون دلار پروژه برای بازسازی تلاقی بزرگراه در 21st خیابان غرب شده است به تعویق افتاد و کوچک پس از برنامه های اصلی رفت و 100 میلیون دلار بیش از بودجه. اسکله جمعی معتقد است که با باز کردن املاک شهرستان با پایین-مشخصات جاده, مشارکت عمومی-خصوصی خواهد سوخت بیشتر از لحاظ اقتصادی خوشایند پروژه.

“ما فکر نمی کنم آن را هزینه برای رفتن به او گفت:” اذعان شده اند وجود دارد هیچ قیمت تخمین عنوان نشده است. “بسیاری از پیشرفت های بزرگ خواهد بود خصوصی تامین می شود توسعه است. آن را به عنوان گران قیمت به عنوان بازآفرینی بین راه آن است.”

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بازسازی I-35 را از طریق مرکز شهر. اما با پیشنهاد به مطالعه آن MnDOT اذعان کرده است که تقریبا 30 ساله بخشی از بزرگراه بین ایالتی است که حداقل نزدیک شدن به آن طول عمر است.

Van der هاگن گفت: اسکله های جمعی است که با تشویق زود بازده.

“ما در حال تلاش برای دریافت گفتگو آغاز شده است,” او گفت:. “بسیاری از پاسخ شده است به شدت مثبت است. آن را بسیار قابل تغییر است اما اکثر مردم در نهایت موافقت خود را با آنچه که ما قرار داده ایم با هم.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net