Coronavirus غم و اندوه: مقابله با از دست دادن معمول در طول همه گیر

Coronavirus بیماری 2019 (COVID-19) همه گیر اتحادش را تغییر زندگی مردم در بسیاری از راه. در علاوه بر این به احساس غم و اندوه از دست دادن زندگی ناشی از COVID-19 شما به احتمال زیاد عزادار از دست دادن روال عادی خود را.

اقامت در خانه محدودیت برای جلوگیری از گسترش COVID-19 تحت تاثیر شغل افراد راه بچه ها رفتن به مدرسه و بازی و توانایی برای جمع آوری در فرد با خانواده و دوستان است. این اقدامات را نیز تغییر چگونه مردم, مغازه, عبادت و ورزش و خوردن و به دنبال سرگرمی.

به عنوان یک نتیجه, همه گیر شده بود و عمده تاثیر روانی باعث مردم را به از دست دادن حس ایمنی قابل پیش بینی و کنترل و آزادی و امنیت است.

چرا که از دست دادن روال خود را خیلی ناراحت کننده? شما ممکن است آن را درک نمی کنند اما شما نه تنها احساس پیوست به افراد دیگر. شما نیز احتمالا احساس قدرتمند فایل های پیوست برای شما کار می کنند و برخی از مکان ها و همه چیز.

تجربه از دست دادن این فایل پیوست اما نه به عنوان به خوبی تعریف شده به عنوان برخی از ضرر و زیان است. و غیر منتظره انتهای می تواند باعث احساسات قوی. این می تواند آن را سخت برای مقابله با آنچه اتفاق افتاده است و حرکت رو به جلو است.

شما همچنین ممکن است پیدا کردن که تغییرات در آورده با این بیماری همه گیر در حال مؤثر بر حس خود را از خود. مثلا اگر هویت خود را از نزدیک وابسته به شغل خود را از دست دادن شغل خود را می تواند یک بحران هویت.

علائم و نشانه از غم و اندوه

غم و اندوه ممکن است باعث شود شما احساس بی حس و یا خالی عصبانی و یا قادر به احساس شادی و یا غم و اندوه است. شما همچنین ممکن است علائم فیزیکی مانند مشکلات خواب یا خوردن بیش از حد و خستگی و ضعف عضلانی و یا لرزش. شما ممکن است کابوس یا اجتماعی برداشت.

نگه داشتن در ذهن که غم و اندوه همچنین می توانید برخی از اثرات مثبت. برای مثال شما ممکن است احساس سپاسگزار برای شجاع و دلسوز مردم در جامعه خود را. شما ممکن است یک افزایش قدردانی خود را از روابط و تمایل به کمک به دیگران که در حال تجربه مشابه زیان.

مقابله با کروناویروس غم و اندوه

به عنوان بد آن را به عنوان ممکن است احساس غم و اندوه در خدمت یک هدف مهم است. غم و اندوه شما کمک می کند تا تشخیص دهد که شما تجربه از دست دادن و که شما در حال رفتن به نیاز به انطباق.

به مقابله با غم و اندوه خود را:

  • توجه به احساسات خود را. نام آنچه از دست داده اید با توجه به همه گیر. ممکن است برای کمک به این نوشتن در یک مجله. اجازه می دهد خود را به احساس غم یا گریه.
  • فکر می کنم در مورد نقاط قوت خود را و مهارت های مقابله ای. چگونه آنها می توانند کمک به شما در حرکت به جلو ؟ در نظر گرفتن دیگر انتقال دشوار کرده اید از طریق مانند کار قبلی تغییر و یا طلاق. آنچه شما باید انجام دهید است که به کمک شما بهبود می یابند ؟
  • همیشه در ارتباط ماندن. اجازه ندهید اجتماعی فاصله شما جلوگیری از حمایت شما نیاز دارند. استفاده از تماس های تلفنی, پیام های متنی, تصویری, چت و رسانه های اجتماعی به ماندن در تماس با خانواده و دوستان که مثبت و حمایتی است. رسیدن به کسانی که در موقعیت های مشابه. حیوانات خانگی نیز می تواند ارائه حمایت عاطفی است.
  • ایجاد یک اقتباس معمول است. این می تواند کمک به حفظ حس نظم و هدف وجود چقدر همه چیز ممکن است تغییر کرده باشد. در علاوه بر این به کار و یا آموزش آنلاین شامل فعالیت هایی است که ممکن است کمک به شما در مقابله مانند ورزش عبادت و یا سرگرمی. نگه داشتن یک خواب منظم برنامه ریزی کنید و سعی کنید برای حفظ یک رژیم غذایی سالم است.
  • خود را محدود اخبار رژیم غذایی. صرف زمان بیش از حد خواندن و یا گوش دادن به اخبار در مورد COVID-19 همه گیر می تواند شما را به تمرکز به شدت در مورد آنچه از دست داده اید و همچنین افزایش اضطراب.به یاد داشته باشید این سفر است. اگر شما از دست داده اید کار خود را, شما نمی باید اجازه دهید راه آن به پایان رسید تعریف کل تجربه. نظر برخی از خاطرات خوب خود را و تصویر بزرگ.

به عنوان تنظیم شما را به یک واقعیت جدید و تمرکز بر روی چیزهایی که شما می توانید کنترل احساسات خود را از غم و اندوه به احتمال زیاد کاهش دهد.

اگر شما با داشتن مشکل مقابله با غم و اندوه خود را بیش از تغییرات ناشی از این بیماری همه گیر در نظر بگیرید به دنبال کمک از یک ارائه دهنده سلامت روان.

این مقاله نوشته شده توسط کلینیک مایو کارکنان. برای آخرین به روز رسانی در COVID-19 pandemic, بررسی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از وب سایت. برای کسب اطلاعات بیشتر و COVID-19 پوشش رفتن به کلینیک مایو شبکه خبری و mayoclinic.org.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>