بوندسلیگا افزایش نمایه به عنوان فوتبال-گرسنگی طرفداران لحن در

آلمان بوندسلیگا را جذب سپاه جدید صندلی طرفداران در سراسر جهان در این آخر هفته هنگامی که آن را می شود برای اولین بار از بزرگ اروپا لیگ فوتبال به سر پس از دو ماه تعطیلی با توجه به کوروناویروس.

در شرایط عادی آلمانی بازی در فصل های اخیر توسط بایرن مونیخ فاقد بازاریابی کشیدن از لیگ برتر انگلستان و یا اسپانیا لالیگا که دارای جهان دو تا از بزرگترین باشگاه ها از نظر درآمد — بارسلونا و رئال مادرید.

در عین حال حتی با یک رام جو با توجه به عدم وجود پرشور طرفداران با همه بازی ها در حال بازی در پشت درهای بسته برای جلوگیری از گسترش coronavirus بوندسلیگا می تواند با استفاده از نور افکن برای نشان دادن ارزش آن به جانبازان از دست رفته عمل زندگی می کنند در سراسر جهان است.

“با بوندسلیگا به عنوان تنها لیگ به پخش در تلویزیون من انتظار ما خواهد شد که مخاطبان از یک میلیارد دلار” مدیر عامل بایرن Karl-Heinz Rummenigge گفت SportBild مجله روز چهارشنبه.

در بریتانیا BT Sport نمایش است نه همه مسابقات بوندسلیگا زنده این هفته از جمله دره روهر دربی بین بوروسیا دورتموند و شالکه 04.

بازگشت از عمل زندگی می کنند نیز روح بخشیدن به صنعت تبلیغات با چشم انداز بزرگ مخاطبان مجموعه به درایو نرخ تبلیغات در طول مسابقات.

میشا شیر, معاون رئیس جمهور برای ورزش و سرگرمی در MediaCom یک WPP آژانس که اقدام به خرید آگهی فضا برای مشتریان توصیف آن به عنوان یک “معامله بزرگ” در زمانی که مردم وقت زیادی را در دست خود را.

“طرفداران فوتبال خواهد لحن و سازمان دیده بان سطح اول فوتبال به دلیل آنها محروم شده ایم که برای ماه,” او گفت:.

“و آن را مانند آنها باید گزینه. من انتظار وجود خواهد داشت تقاضا می شود که در اطراف موجودی,” او اضافه شده است.

در اسکاندیناوی همه بوندسلیگا بازی در دسترس خواهد بود در Viaplay جریان خدمات با بازی های انتخاب شده در پرداخت-کانال های تلویزیونی گفت: پخش NENT.

ما می دانیم که چگونه قوی اشتها برای زندگی, ورزش, است, بنابراین, ما خوشحال به ارائه بالا-کلاس فوتبال به بینندگان ما یک بار دیگر گفت: NENT سخنگوی.

قمار شرکت ها نیز با استقبال از سرگیری سطح بالای فوتبال در اروپا, با, انگلیسی, صحاف ویلیام هیل توصیف آن را به عنوان تشویق در به روز رسانی در کسب و کار خود را در روز جمعه.

مقوا طرفداران

بازی برگزار خواهد شد در خالی استادیوم تنها با حدود 300 ضروری کارکنان و مسئولان شرکت است. بازیکنان گفته شده نه به تف, جشن در گروه و یا تماس دست با آمپول تیم.

برخی از باشگاه ها را با استفاده از موسیقی و مقوا cutouts از طرفداران به زنده شدن تا جو در مسابقات و آسمان با هدف جبران آن مخاطبان تلویزیون با ارائه ضبط شده از طرفداران’ gasps به سلامتی و شعارهای.

نکات برجسته این آخر هفته شامل رهبران لیگ بایرن دور در یونیون برلین در روز یکشنبه با دورتموند چهار امتیاز پشت مدافع بازی شالکه در روز شنبه.

توجه ممکن است افزایش بوندسلیگا بازار را در دراز مدت. بایرن, دورتموند و شالکه تنها سه باشگاه های آلمان به ویژگی در بالا 20 در سالانه Deloitte رتبه بندی باشگاه های فوتبال توسط خود درآمد.

وجوه ناشی از رسانههای آسمان ARD و ZDF و دیگر ایستگاه های تلویزیونی برای مسابقات باقی مانده از این فصل یکی از اصلی درایور های بوندسلیگا به پایان آن coronavirus ناشی از مجبور شکستن.

در آلمان DFL حتی اعطا رسانههای تخفیف در صورتی که پرداخت بخشی از اقساط توافق قبل از بوندسلیگا دوباره آغاز شده است.

کل مبلغ تنها 300 میلیون یورو ($324 میلیون) و بدون که برخی از باشگاه ها در اول و دوم را بدست آورد می تواند خود را در دشواری های مالی در ماه های آینده.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>