دولت درخواست اضطراری برای Facebook برای داده های کاربر بیش از دو برابر در سال 2019

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 12:56:01 am

facebook user information, user information from facebook, indian government law enforcement agencies, facebook transparency report, indian government facebook data requests, mutual legal assistance treaty, india news, indian express به طور معمول داده ها و درخواست ها به یک شرکت مستقر در ایالات متحده مانند Facebook باید روت از طریق وزارت دادگستری طبق متقابل کمک های حقوقی معاهده بین دو کشور. (فایل)

سال گذشته شاهد افزایش در “اورژانس” درخواست برای Facebook برای اطلاعات کاربر توسط دولت هند و سازمان های اجرای قانون.

طبق این شرکت در آخرین گزارش شفافیت منتشر شده در اواخر شنبه شب دولت 3,369 اضطراری درخواست به شرکت رسانه های اجتماعی در سال 2019 بیش از دو برابر این درخواست ها (1,478) در سال 2018 و به مراتب بیش از این تعداد در سال 2017 (460) و 2016 (121).

از Facebook گزارش گفت: “در شرایط اضطراری و قانون (سازمان) ممکن است ارائه درخواست و بدون روند قانونی. بر اساس شرایطی که ما ممکن است به طور داوطلبانه افشای اطلاعات برای اجرای قانون (سازمان) که در آن ما باید با حسن نیت دلیل به این باور است که این موضوع شامل قریب الوقوع خطر جدی آسیب فیزیکی و یا مرگ.”

افزایش درخواست اضطراری برای اطلاعات کاربر توسط دولت همزمان با 2019 بودن انتخابات در سال و یک سال است که شاهد تظاهرات در سراسر این کشور بیش از ستیز تصمیمات مانند رقت از ماده 370 در جامو و کشمیر تصویب تابعیت (متمم) قانون و پیشنهاد به صورت ملی ثبت نام از شهروندان است.

کل درخواست های ساخته شده توسط دولت (از جمله از طریق روند قانونی) نیز در حال رشد است — پریدن 30 درصد از 37,000 — به علاوه درخواست در سال 2018 به تقریبا 50 ، 000 در سال 2019.

در همان زمان درخواست دولت منجر به کمتر محتوای takedowns با حدود 2000 گونه حوادث در سال 2019 در مقایسه با تقریبا 20 ، 000 سال 2018 است. این درخواست شامل کسانی که ساخته شده توسط کمیسیون انتخابات در مورد خاموشی در هر مبارزه پیش از رای گیری.

این درخواست به طور فزاینده ای در مورد پست ها در Instagram متعلق به Facebook, علامت دولت علاقه رو به رشد در این پلت فرم است.

هند اکسپرس قبلا گزارش شده در افزایش اطلاعات درخواست شده در نیمه اول سال 2019 با 1,615 دفاع کرد گرفته شد درخواست اضطراری ساخته شده تا پس از آن. داده های جدید نشان می دهد که در نیمه دوم سال 2019 عبور این تعداد از دیدن 1,754 فتح درخواست اضطراری.

تقریبا تمام اختلالات اینترنت در جهان ثبت شد از هند در سال 2019 از مجموع ایستاده در 41 با مدت ماندگاری از 18 ساعت تا سه هفته. نیمی از این اختلالات (21) که در دسامبر 2019 زمانی که ضد کا تظاهرات بودند در اوج خود است.

به طور معمول داده ها و درخواست ها به یک شرکت مستقر در ایالات متحده مانند Facebook باید روت از طریق وزارت دادگستری طبق متقابل کمک های حقوقی معاهده بین دو کشور. اما “اورژانس” درخواست ها را می توان به طور مستقیم به Facebook از طریق آن “اجرای قانون آنلاین درخواست سیستم”.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>