4 تبدیل مبل شنی باور نکردنی

مبلها در گذر زمان دستخوش تغییرات ساختاری و ظاهری شدهاند. بین بگها از نظر ظاهری و شکل آنها با مبل های شنی تقری

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبلها در گذر زمان دستخوش تغییرات ساختاری و ظاهری شدهاند. بین بگها از نظر ظاهری و شکل آنها با مبل های شنی تقریبا یکی هستند اما بین بگ از جنس پارچه مخملی یا خزهای است اما مبل های شنی از جنس چرم مصنوعی یا فوم تولید و عرضه میشود. شناخته شدهترین گربهسان برای ایرانیان که وضعیت به شدت نگرانکننده و روبه انقراضی دارد، یوز ایرانی یا همان یوز آسیایی است که تعداد باقیمانده بالغ آن در طبیعت بسیار اندک است و از آنجا که از هر ۲۰ قلاده در هر ۱۸ ماه(بلوغ کامل) -به دلیل وجود دشمنان طبیعی- تنها یک توله بالغ میشود، تلف شدن یک و نیم یوزپلنگ در سال به معنای قرار گرفتن در مسیر انقراض کامل است. شیر ایرانی پس از ۸۰ سال به ایران بازگشت که در باغ وحش ارم نگهداری میشود. سایت اینتکس شو تولید کننده انواع مبل شنی راحتی و مبل ریلکسی طبی مخصوص گیم نت ها و منزل با جنس پارچه چرم مصنوعی، جاسمین ، پورشه، جیر، مسکو ترک، ویسکوز، مخمل، صندلی شنی پارچه ای از پاچه های کتان و مازاراتی و پلی استر و پارچه های ترکیبی خارجی و ایرانی با بهترین دستگاه های روز دنیا دوخته میشوند که از استحکام بالایی برخوردار هستند و میتوان به عنوان مبل راحتی دائمی در منزل و یا محل کار از آن استفاده کرد . Article has been c​re​ated  by G​SA Content G​en᠎erator Demov᠎ersion​!

از مبل های شنی می توان در منزل یا در ویلا یا در محل های کار استفاده کرد مبل های شنی بسیار نرم و راحت هستند از دیگر مزیت های این دسته از محصولات می توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد ، این محصول در ایران با نامهای مختلفی همچون مبل یونولینی و بین بگ و هپی چیر موجود می باشد از نظر سایز شاید کمی بزرگ و جاگیر به نظر برسد اما از نظر راحتی برای فرد استفاده کننده بسیار نرم و راحت میباشد همچنین رنگ های مختلف آن جذابیت آن را دوچندان کرده و می توانید انتخاب دیزاین منزل رنگ مناسب با منزل خود را انتخاب نمایید از دیگر مزیت های این محصولات سبک بودن آن است اگرچه در مقایسه با مبلهای بادی قیمت یک و دو نفره تقریباً دو برابر می باشد . مبلهای بادی خود به دسته بندی مختلف نظیر مبل بادی پشتیدار، مبل بادی زیرپایی، مبل بادی فانتزی، مبل بادی رسمی و مبل بادی تخت شو تقسیم بندی میشود. یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های راحتی در بازار ایران مبلمان شنی هستند در طرحها و رنگهای متنوع گوناگونی ساخته شده اند نرمی و راحتی و منعطف بودن مبل های شنی را در هیچ یک از مبلهای موجود در بازار نمی توان مقایسه کرد مبلمان شنی به شکلی طراحی و تولید شدند که مانند خمیر در هر حالتی انعطاف پذیر هستند و با نشستن روی مبل می توان آن را به هر شکل و حالتی درآورد از جمله آن به صورت پشت دار به صورت خوابیده به شکلهای مختلف گلابی و مستطیل شکل می باشد رویهای این محصولات تولید شده از پارچه های مختلف بازاری میباشد که انتخاب آن توسط مشتری انجام پذیر است شرکت اینتکس تهران تولید کننده اصلی این محصولات در کشور میباشد میتوانید طبق سلیقه خود آن را با هر ابعاد و هر سایزی و هر رنگی به طور سفارشی طبق رنگ بندی و دیزاین منزل خود سفارش دهید وزن این محصولات بسیار کم بوده و به دلیل داشتن یونولیت سبک داخل آن حدودا هر مبل شنی چهار تا ۷ کیلوگرم می باشد و تحمل وزن نیز محدودیتی ندارد.

به همین خاطر است که روزانه بر تعداد و تنوع مبل شنی اضافه می شود و می تواند منحصر به فرد ترین ساختار را وارد بازار کند. همچنین این محصولات در اتاق خواب و منزل به راحتی در دکور به کار می رود که این نوع قرار گیری برحسب طراحی ساختار محصول صورت می گیرد. این وسیله کاربردی محصولی ارزشمند برای به کار گیری در منزل است و می تواند برای افراد محیطی طبی به جهت داشتن استراحت های روزانه مهیا سازد. در واقع مبل شنی از یک پوسته به شکل گلابی و یا به شکل مبلمان های پشتی دار و مربع و مستطیل یا دایره تشکیل میشود که در داخل پوسته از گرانول یا یونولیت خرد شده فومی استفاده میشود.با قرار گیری این مواد داخل مبل های شنی ، این مبل های حالت شکل پذیری به حالت خمیر گرفته و امکان این را دارند که در زمان نشستن قرد بر روی آن این تکه های گرانول یا یونولیت فضاهای خالی اطراف را بگیرند و کل قسمت های بدن که در ارتباط با مبل هستن را ساپورت کنند . البته روکش های پارچه، مخمل و خز را می توانید در داخل لباسشویی نیز بشویید تا تمیز شود ولی روکش های چرمی که حالت مشمایی دارند با پارچه نم دار و خیس به سادگی تمیز می شوند و شستشوی آنها به مراتب آسان تر می باشد.

قیمت صندلی های راحتی یونولیتی به نوع جنس روکش و تعداد نفرات آنها بستگی دارد که در همین وب سایت بورس فروش مبلهای یونولیتی می توانید انواع قیمت ارزان و گران را ملاحظه کنید. این جزیره با وسعت حدود ۹۱ کیلومتر مربع در شمال خلیج فارس و در فاصله حدود ۱۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهربندرعباس قرار دارد. تا حدود ۱۵۰ سال قبل این حیوان در منطقه وسیعی از دشتها و رشته کوه زاگرس، از استانهای آذربایجان غربی، لرستان، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس، کردستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان (در اندیمشک و دزفول) تا استانهای کرمان، بوشهر و هرمزگان حضور داشته است. مبل شنی کیسه ای تولیدی نمایندگی اینتکس لند فروشگاه اینترنتی تولید کننده مبلمان در ایران شعبه شهر تهران حدود 4 الی 5 کیلوگرم است که برای سایز های کودک, نوجوان و بزرگسال قابل استفاده است تنوع رنگ بالا در این مبل ها باعث می شود که آنها را با همه لوازم منزل و محل کار ست کنید ضمنا تنوع بصری که خواهد داشت در روحیه افراد نیز تاثیر بسزایی دارد. مبل شنی با ساختار جالبی که دارد بهترین مبلمان ریلکسی برای نشستن تمامی افراد خانواده است و کاملا طبی و استاندارد تولید میشود.

᠎This w᠎as creat ed ​wi​th t he help  of GSA Con​te nt Gener ator D emov ersi᠎on​!

آخرین مطالب